دسته‌بندی نشده

ژست عکاسی پسرانه

کمتر از یک دقیقه برای خواندن
ژست عکاسی پسرانه

در پست امروز: با این 10 ژست عکاسی پسرانه عکس های بهتری بگیرید.

ژست عکاسی پسرانه

چه یک عکاس مشتاق باشید و چه والدینی که می خواهند از فرزندان خود عکس های بهتری بگیرند، ژست عکاسی پسرانه گرفتن بخش مهمی از گرفتن عکس های خوب است. برخی افراد تصور می‌کنند سوژه‌شان می‌تواند از خود ژست بگیرد یا فقط در طول عکاسی «طبیعی» عمل کند.

با این حال، گفتن آن سخت تر از انجام دادن است. اکثر افرادی که از آنها عکس گرفته می شود کمی (یا خیلی) احساس ناراحتی می کنند، و اگر سوژه شما احساس ناخوشایندی داشته باشد، به احتمال زیاد در عکس ها ناخوشایند به نظر می رسند. برخی از راهنمایی‌ها و چند پیشنهاد ژست عکاسی پسرانه در مسیر حصول اطمینان از عالی شدن تصاویر پیش می‌رود. بنابراین امروز 10 ژست عکاسی پسرانه را به اشتراک می گذارم.

10 ژست عکساسی مردانه :

راهنمای ژست گرفتن برای عکس های عالی از پسران نوجوان
وقتی صحبت از ژست های مردانه می شود، اغلب آنها راحت ترین مدلینگ در مقابل دوربین نیستند. این به ویژه در مورد پسران نوجوان صدق می کند.

به همین دلیل است که تفاوت زیادی ایجاد می‌کند که به سادگی آنها را هدایت کنید، زیرا در کل، آنها فقط می‌خواهند به آنها بگویید چه کاری انجام دهند!پس در پایین همراه شما هستیم تا بهترین ژست های عکاسی پسرانه را برای شما معرفی کنیم.

1. دست در جیب در ژست عکاسی پسرانه

این ژست عکاسی پسرانه در بالای لیست ژست های پسر من قرار دارد زیرا به مردان اجازه می دهد کاری را با دستان خود انجام دهند. اگر در طول عکاسی دست‌هایشان فقط به طرفین آویزان باشد، در نهایت احساس ناخوشایندی خواهند داشت و این در عوض در زبان بدن و وضعیت بدنشان نمایان می‌شود.

بنابراین، از آنها بخواهید که یک یا هر دو دست را در جیب خود بگذارند. این باعث می شود بلافاصله آرام تر و طبیعی تر به نظر برسند.

ژست عکاسی پسرانه

برای داشتن ظاهری متفاوت، جیب های پشتی را نیز فراموش نکنید.فریم های خود را از نزدیک به عریض یا افقی تا عمودی برای ژست های مشابه تغییر دهید.

نکته ژست عکاسی پسرانه :
وقتی تکیه نمی‌دهند یا به چیزی نمی‌چسبند (همانطور که در برخی از ژست‌های بعدی خواهید دید)، از آنها بخواهید وزن خود را به یک سمت منتقل کنند تا ظاهری آرام‌تر داشته باشند. این همچنین خطوط جالب بیشتری را به فرم بدن آنها اضافه می کند.


بیشتر بخوانید: دوره جامع آموزش عکاسی


2. تکیه دادن

این یکی دیگر از ژست عکاسی پسرانه کلاسیک است، زیرا داشتن چیزی برای تکیه کردن به آنها کمک می‌کند از نظر زبان بدن آرام شوند. مردم زمانی که کاری با بدن خود دارند، به غیر از ایستادن، احساس راحتی بیشتری می کنند.

نکته ژست عکاسی مردانه :
هنگام ژست گرفتن برای یک عکس، از آنها بخواهید که سرشان را کمی به سمت دوربین شما متمایل کنند تا ظاهر کلی جذاب تر و آرام تر به نظر برسد، اما همچنین باعث می شود مرد جذاب تر به نظر برسد.

ژست عکاسی پسرانه
ژست عکاسی پسرانه

او را در گوشه ای نگه دارید، بازوها را بالا ببرید، دست در جیب بگذارید، به داخل تکیه دهید.

ژست عکاسی مردانه
ژست عکاسی مردانه

این بار او به جای تکیه دادن به پهلو، فقط به پشت خود تکیه داده است، که راه بسیار آسانی برای ایجاد تنوع است.مهمتر از همه این است که مراقب وضعیت او باشید و مطمئن شوید که پایین بدنش را به دیوار فشار می دهد و فقط با قسمت بالایی پشت خود تکیه نمی دهد.

ژست عکاس پسرانه

3. نشسته

بار دیگر، هنگام عکاسی از مردان، نشستن کاری طبیعی به مرد می دهد تا با بدنش انجام دهد، که به او کمک می کند آرام شود. از او بخواهید آرنج هایش را روی ران هایش بگذارد و وزنش را روی آن ها بیاورد. این به طور طبیعی او را تشویق می‌کند تا برای آن ضربه اضافی، به سمت لنز شما خم شود.

ژست عکاسی مردانه زیبا
ژست عکاسی پسرانه

تکیه دادن او به چیزی وقتی که نشسته است بسیار راحت است و به ایجاد عکس‌های واقعاً آرام کمک می‌کند.

از این ژست مردانه نهایت استفاده را ببرید و با عکاسی نزدیک و عریض، پرتره و منظره یا پایین پهلو و مستقیم، از تنوع برخوردار شوید. همچنین می توانید پایین بیایید و در سطح چشم آنها تیراندازی کنید، سپس بایستید و در حالی که از او بخواهید به شما نگاه کند، شلیک کنید.

فراموش نکنید که کاری به او بدهید تا با دستانش انجام دهد. یک مچ روی زانوی بلند شده، دیگری روی ران، با دست آویزان در قسمت داخلی پایش.

ژست عکاسی پسرانه جدید

از او بخواهید روی زمین بنشیند و آرنج‌هایش را روی زانوهایش بگذارد، در حالی که دست‌ها یا به هم چسبیده یا آویزان هستند.

ژست پسرانه

این بار روی چیزی نشسته و در حالی که به دیوار تکیه داده اید، از او بخواهید که فقط یک زانو را بالا بیاورد. فوق العاده معمولی و راحت، این ژست مردانه عالی به نظر می رسد.

نکته نورپردازی در ژست عکاسی مردانه :
از رعد و برق کناری برای برخی از سایه‌های جهت‌دار زیبا برای افزودن عمق و ارتقای عکس‌های خود به چیزی خاص استفاده کنید.


ژست عکاسی بارداری بیش از 100 مدل عکس


4. بازوهای ضربدری

من ژست عکاسی پسرانه زیادی را می‌بینم که بازوهای ضربدری را در بر می‌گیرند، و گاهی اوقات این وضعیت دست می‌تواند دفاعی به نظر برسد. با شلیک به پهلو و تکیه دادن به او، در این مورد بسیار بهتر عمل می کند.

نکته تنظیمات در ژست عکاسی پسرانه :
با استفاده از دیافراگم بسیار باز برای محو کردن تصویر، دیوار را شلیک کنید. این کمک می کند تا او را به خوبی منزوی کنید و اطمینان حاصل کنید که دیوار هیچ مزاحمتی ایجاد نمی کند.

ژست عکاسی پسرانه
ژست عکاسی پسرانه

5. زانو زدن

این حالت ایستاده بسیار متفاوت از حالت ایستاده معمولی، تکیه دادن به دیوار، یا دست در جیب مردانه است.از او بخواهید برای حفظ تعادل روی یکی از پاهایش استراحت کند، آرنج ها را روی زانوهایش بگذارد و وزنش را کمی به یک طرف متمایل کند. این به عکس های پرتره شما ظاهری طبیعی و آرام تر می دهد.

همانطور که گفته شد، اکثر مردان به طور طبیعی در هنگام زانو زدن به آن ژست عکاسی می افتند، زیرا برای حفظ تعادل تلاش می کنند.وقتی عکس های پرتره بچه ها را به این شکل ژست می گیرید، این عکس چاپلوس تر است. و یکی از بهترین ژست عکاسی پسرانه است.

ژست عکاسی مردانه

6. پیاده روی

به خصوص هنگام عکاسی در فضای باز، می‌توانید با اضافه کردن چند عکس پیاده روی به فهرست ژست‌های لازم برای پسران، آن را با هم ترکیب کنید. خود را در مقابل هدف عکس خود قرار دهید و همزمان با او حرکت کنید.

نکته تنظیمات:
اگر مرد به سمت شما حرکت می کند، از حالت فوکوس پیوسته در دوربین خود استفاده کنید تا مطمئن شوید که فوکوس خودکار روی صورت او دوباره ترکیب می شود. همچنین مطمئن شوید که از سرعت شاتر حداقل 1/320 برای ثابت کردن هر حرکتی استفاده کنید.

ژست عکاسی پسرانه

7. پله ها

پله ها باعث افزایش علاقه می شوند، سوژه شما را قاب می کنند و به هر عکسی از مردان حس حرکت می دهند. آنها همچنین به پسر شما کاری می‌دهند که با بدنش انجام دهد که برای او منطقی است.سعی کنید آنها را به صورت ژست روی پله ها، نشستن یا حرکت به سمت شما بالا یا پایین بگیرید.

ژست عکاسی پسرانه
ژست عکاسی پسرانه

8. مکان ها

با جستجوی مکان‌های جالب در فضای باز، حسی پویا به تصاویر خود بیاورید.و در ژست عکاسی پسرانه استفاده کنید.

نکته ژست عکاسی پسرانه :

او را تشویق کنید که به اطراف نگاه کند، به زمین نگاه کند، روی شانه خود نگاه کند، چانه خود را به سمت پایین خم کند و فقط با چشمانش به لنز شما نگاه کند و غیره.هر کاری که می توانید برای حفظ حرکت او انجام دهید، کمک زیادی به طبیعی نگه داشتن حالت های او می کند و به شما تنوع بیشتری در عکس هایتان می دهد.

ژست عکاسی مردانه

به زوایای و دیدگاه خود فکر کنید. این عکس از پایین پایین گرفته شد که بهترین راه برای نشان دادن پس‌زمینه شهری بود، و این زاویه خطوط مورب جالبی ایجاد کرد.

ژست پسرانه

همیشه از فضای منفی به صورت هدفمند استفاده کنید. در این عکس برای نشان دادن آن سایه های نور سخت خارق العاده ایجاد شده توسط نور پنجره گنجانده شده است. علاوه بر این، سوژه Kellee به خوبی توسط دیوار قاب شده است، در نوری ملایم و جذاب.


ژست عکاسی دخترانه بیش از 40 عکس و مدل جدید


ژست عکاسی پسرانه
ژست عکاسی پسرانه

خطوط باریک بین ساختمان ها فرصتی عالی برای نور طبیعی زیبا و غنی ارائه می دهد، در حالی که تاریکی اطراف سوژه شما را به زیبایی قاب می کند.

آخرین نکات عکاسی پسرانه

این راهنمای ژست عکاسی پسرانه بدون اعلان‌های مفید برای کمک به آرامش شخص شما ناقص خواهد بود!

در کل، بسیاری از سوژه ها خجالتی هستند و فقط از شما می خواهند که به آنها بگویید چه کاری انجام دهند. اما به جای گفتن «این کار را بکن و لبخند بزن»… به سوژه خود کمک می‌کنید که آرام شود و عکس‌های طبیعی‌تری دریافت کنید، اگر به او اعلان‌هایی بدهید که باعث ایجاد لبخند و خنده طبیعی می‌شوند. همچنین به آنها کمک می کند تا بدن خود را آرام کنند.


چگونه عکاسی را شروع کنیم ؟ صفر تا صد


سعی کنید قبل از شروع به گرفتن عکس ابتدا یک ارتباط برقرار کنید. کلی می‌گوید که معمولاً با پرسیدن در مورد برنامه‌های آینده‌شان و اینکه علایق و سرگرمی‌هایشان چیست، آنها را گرم می‌کند. او می‌گوید که او همچنین به شوخی می‌پردازد و تا آنجا که ممکن است احمقانه رفتار می‌کند تا از همان ابتدا، حال و هوای آرامی ایجاد کند.

با قرار دادن آنها در هر یک از حالت های بالا شروع کنید و به آنها بگویید که با دستانشان چه کنند. سپس این دستورات را امتحان کنید:

ژست عکاسی پسرانه
ژست عکاسی پسرانه

مزایا و ویژگی های ژست عکاسی پسرانه چیست؟

  1. 1:جدی باش، مثل اینکه تو رئیس هستی، مستقیم به لنز من نگاه کن
  2. 2:به سمت راست/چپ خود نگاه کنید و با دندان لبخند بزنید
  3. 3:به شانه‌ات نگاه کن… حالا آن را بو کن
  4. 4:بخند – این ممکن است برای عبارات طبیعی معکوس به نظر برسد، اما ناهنجاری انجام یک خنده ساختگی (قول می‌دهم) باعث خنده طبیعی می‌شود، پس آماده باشید که آن‌ها را بگیرید.
  5. 5:بهترین خنده بدت را به من بده
  6. 6:انگشتان خود را بین موهای خود بکشید و جدی به نظر برسید
  7. 7:پشت گردن خود را با دست کاسه کنید، آرنج را در جلو پایین بیاورید و به پهلو نگاه کنید
  8. 8:بهترین خط انتخاب خود را به من بگویید
  9. 9:بدترین خط انتخاب خود را به من بگویید
  10. 10:عضله دوسر خود را به من نشان دهید (این یکی باعث خنده طبیعی می شود)
  11. برای مطالعه بیشتر مقالات به صفحه اصلی mislina بروید و محتوا از این سایت ترجمه اختصاصی شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت خبرنامه ما ثبت نام کنید...

به خبرنامه mislina بپیوندید و منابع، محتوای انتخاب شده و الهامات طراحی را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.